jag var full och ramlade från ett träd

dethär med listor vekar ha blivit min nya grej så varför inte lixom?

1. det är galet vad jag ogillar när folk härmas
2. det är något speciellt med farsta
3. jag lyckades kolla hela klippet utan tårar
4. dammsugare är fint skit
5. mitt animissen jag är tillbaka. love<3<3<3
6. ibland gillar jag hösten mer än vad jag vill erkänna
7. ostbågar luktar fruktansvärt äckligt. speciellt på bussar. (känslan blir densamma som vaniljcola.)

på fredag fyller bloggen ett år och för precis ett år sen såg vi ut nånting såhär






vet att ni ville veta. xoxoXX. nu ska jag lyssna igenom mina fyra favoritlåtar (som ständigt går på repeat) igen så jag verkligen hatar dom om en vecka, och pysa till sängen. godnatt guzzar. och om ni är elaka kommer jag stoppa in er i tvättmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0