man kan inte laga revben.. - jora! det är bara lägga dom i en gryta

THANK GOD IT'S FRIDAY. igen. denhär veckan har ju gått helt galet fort! (jätte   snabbt alltså.) ifall det är någon som undrar så suger det att vara sjuk. så nu kan ni skriva upp det. bra. köpte för övrigt tjejförbrukningsvaror för 600 spänn igår, kul. om jag ändå vore kille, då hade jag ju bara behövt en plattång för att kirra looken?
mitt nya liv har hittills gått okej. det är svårt att förändra sig över en natt men nu jävlar,
dikt    tjej + häst   tjej = INTE jag. har bara haft ett litet nervöst sammanbrott igår vid 15.05 (ungefär). och fått reda på att jag levt i en lögn. smällar man får ta. min nya, lite tuffare stil pallar trycket.


saker jag insett under min nya livsperiod:

1.  min 40årskris kommer bli den värsta. någonsin.
2.  min pensionärskris kommer antagligen bli ännu värre.
3.  mitt liv är bra
4.  jag kan lätt misstas för en 35+are. (borde försöka ändra på detta)
5.  jag kan inte gömma mig bakom svart nagellack. mitt matsjag skiner igenom
6.  ibland är även jag (JÄTTE)töntig när det gäller sms.
7.  ffaaaaan.
8.  killar är egentligen som tjejer. dom säger det bara inte högt
9.  ibland är jag alldeles för ärlig. och det skulle vara bra om jag kunde behärska mitt ordflöde lite bättre.
10. roxette kan ibland förstöra min livsglädje och bör därför (i mån av plats) ersättas av bra skit i högtalarna.


annars då. alla är sjukt pepp på fredag och jag vill helst bara gå och lägga mig. kultjej92 jagvet.
återkommer efter några timmars sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0