är vi peace eller? aspeace

okej. vi lever. allihopa tillochmed! lyx. fick lite panik av åsynen av massa husvagnar med altaner och utetält direkt när vi kom dit men det gick bra. hade ju en stabil köksstol att sitta och hämta andan på. bra. jens kirrade päronmer i mängder och blev klart favoriten. jag och frida värmde oss med nervösa skratt i dödsbilen men klarade oss mirakulöst nog. ettagluttarna var najs. sköra nils, david mr korrekt, mössanton och hemliga simon gjorde vårt tält till det bästa. sov en och en halv timme, låg som en packad sill och drömde om vivian. frös trots att jag hade på mig halva garderoben. räknas det äns som sömn? anyway. frida hade bästa morgonfrillan och jag insåg att jag hade campat så hardcore att mina gummistövlar gick sönder? man fattar ju inte vad som händer när man ska agera scouter, men det som hände i det coolaste treatältet stannar där! och alla som har hört någonting om randigt och eventuella horn håller det för sig själv. hehehehe. och om det är någon som undrar så är man ungefär såhär snygg när man precis gått upp efter en galennatt_92_galnast i tält (om inte snyggare)




efter 4-5 duschar och lite sömn lär vi vara back 2 normal igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0