eeeeh jag är ju rätt upptagen men nästa vecka kanske?

onsdag, och jag har blottat mitt "hjälpnusvaldejagadamsäppletskrik" för hela östra gymnasiet när kepsar helt plötsligt kom flygandes, hatat kopiatorn och glidit runt på stan med frida.
annars då? var på killkalas igår hehehehe. myyyys. och nu packar jag överlevnadsprylar en ryggsäck(?!)
jag vet. jag vet. vi har några n000bs till lärare så nu ska vi tälta med ettorna. bra. men det är lungt, jag och frida agerar äkta scouter med ryggsäck och gummistövlar. (jag vill ju ändå inte ha nåt ragg det närmsta året eller så) bra. så nu vet ni. om jag inte har visat upp något livstecken om några dagar har jag antingen frusit ihjäl, blivit uppäten av en älg, attackerad av kryp eller hoppat in i lägerelden av ren panik.
så. nu kör vi! mama, jag älskar dig. och ni andra- minns oss såhär







Kommentarer
Postat av: hiba

härliga bilder:)

2010-09-13 @ 14:41:09
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0