oh you are so sexy

igår: gick upp långt innan gryningen, började jobba sju. slutade tre och mötte upp syrran för shopping. hem och in i duschen. kubba till tuben. åka till waxholm. inte landet nog, lite längre. tunnelbana och buss och buss och färja. full chaufför som inte vet vad en hållplats är. omvägar på mörk skogsstig. tre timmar senare: framme. kräftskiva utan kräftor. hetsdricka. dansa. pizza. hemliga knep. drinkar på gammal mjölk. bästa brasan någonsin. översvämmning på toaletten. haff hit och haff dit och oj, det går ingen nattbuss. hej. taxin kan inte komma. cooltjej som dygnar. det finns inga sovplatser. jag har ingen pyjamas med mig. pallante, vi tar första bussen imorgon bitti. eeeeh juste. den går klockan nio. jag är bombis. pallante. hittar en halv madrass. aj. går vid åtta och väntar på bussen en timme. buss färja buss tunnelbana buss. dag för längesen. hemma. trött. pluggar matte. fryser. hatar mitt liv. bra. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0