typiskt en sån kille som vänder kappan efter vinden, tar saker lite pö om pö och tycker att dethär internet är nymodigheter. bergis på att han har på sig offerkoftan också

okej. nu skärper vi oss. bra saker:

-  när jag kommer till skolan imorgon väntar jens med två päronmer och en är till mig<3<3
-  jag är jävligt snygg
-  jag verkar ha kvar några vänner trots att jag är den som är den
-  jag ska spela jazz
-  jag kan spela ett Bbm7-11+5dimmedtersenibasendubbelsängtplushöjtmedkvintenunderst(typ) snart
-  jag fick precis ett fint sms
-  jag har lyckats få min bladblomma att överleva ända sen i fredags
-  skämslistan är typ inte en skämslista (har ju inga gränser när jag har blivit den som är den)
-  "nobodys perfect", "tankar och teorier" och "en kopp the för några dagar sedan" bästa
-  bloggrundan i allmänhet
-  fridas matmåndagar med pesto
-  efter 2,5 koppar te känns min hals lite bättre (var tvungen att spotta ut en halv i ren chock över det jag läste)
-  att jag inte blir på dåligt humör över blondinbellas blogg (pallar ju inte det också)
-  att jag kan gå och lägga mig imorgon och sova ända till halv tio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0