tror du inte att jag har hört detdär förut?

har varit lite buisy med att kicka mitt sista lov någonsin i hela livet senaste dagarna, men lite catchup: (nej, inte ketchup) har mest softat galet, dragit runt på stan, njutit av solen (japp, precis som alla andra svensons när det blir vår), varit på en inte bra skiva, haft bästa sovsällskapet, fått en ny idol som heter petra, haft ögoninflammation och sen ”ögoninflammation”, ätit nattmacka, försökt komma fram till vem jag stör mig på mest, lyssnat på helt fantastisk musik, handlat påsar för färgblinda, fått blåmärke av ett hemsläp, blivit misstagen för en niondeklassare, (??!!) tappat hoppet om allt på bussen, druckit stans fulaste flasköl, sovit femton timmar i sträck, insett att jag är pank, ätit frukost på balkongen gånger två, förträngt framtiden och haft en grym kväll till 22, fålsat mig runt skarpnäck, solat, haft ackward kram-moments minst sju gånger för mycket, legat i fosterställning på tvären i sängen och låtsats att det var natt, pratat i telefon för länge, nästan blivit blodgivare, saknat mina solisar och lite så.

 

nu äter jag stans bästa hallonpaj och dricker superrymddryck. hell yeah. har rätt mycket bra program att ta igen på play så jag känner på mig att dethär kommer bli en grym kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0