to hell again and back, our love sucks

förstår om jag har verkat lite konstig senaste tiden. lite labil. frånvarande. inte riktigt jag. men det är okej. det är ingen fara. nästan. jag har bara börjat med någonting nytt. japp, jag har alltså pluggat i flera dagar i rad nu. det känns galet. flippat. var tillochmed i skolan varje dag förra veckan. det är terminsrekord. (egentligen med caps också.) och när jag gör någonting sånthär kan det ofta låta som att det har tagit upp ungefär hela mitt liv, fast det egentligen tagit en kvart. nivet sådär när man måste säga att man ska göra någonting, att man gör det, och sen att man har gjort det. "så jävla jobbigt jag måste skriva uppsatsen också" (i ungefär en vecka) "jomen jag ska ändå göra det ikväll. måste bara få det gjort men den är ju så jävla tråkig" (i några dagar) "kan inte följa med ut och rida idag, skriver uppsats" (EN TIMME) "det har ju ändå varit denhär uppsatsen åså som har varit så jävla jobbig men nu är man äntligen klar med den" (tre dagar). ungefär som jag nu tillägnar ett helt blogginlägg åt det. men nu är det slut med det. nu är det bara kötta som gäller. japp. kalla mig mickis köttarn liljedahl.

för övrigt har jag fått höra att det har blivit otrendigt att lägga ut lite casual coola photoboothbilder på sig själv i bloggen. nu är det mer sånhär stil som gäller.
om vår blogg hade haft tvåhundratusen läsare om dagen hade jag såklart frågat dom; vad tycker ni? föredrar ni detta eller lite casual but still coool bilder på mig när jag gör absolut ingenting? men eftersom vi saknar några hundra tusen av de två så går ju inte det. så till dom tappra: ni får acceptera vad som bjuds.

Kommentarer
Postat av: johan

Hah, köttarn... :p

2011-04-06 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0