jag har haft en sån ro i själen att till och med dalai lama skulle blivit rastlös i mitt sällskap

morskors! har haft en rätt så grym helg hittills. har hunnit bekräfta att mina bakningsskills är rätt grymma med en hemmagjord pizza, haft en helt spårad vinkväll, somnat bredvid världens finaste, gått upp för mysfrukost i två timmar och sen softat i sängen ända fram till kvällen, tappat min hjärna för några timmar, hängt på debaser och lyssnat på those dancing days, ölat, haft solen i ögonen, frusit i pannan så det gjort ont, gett en örfil, fått en örfil, tagit några snygga pics, varit nervös, ätit pannkakor, sprungit det snabbaste jag kan, och lyssnat för mycketveronica maggio. allt man kan kräva av en helg. man måste ju passa på när huset är tomt. idag ska jag ta vara på dagen. plugga några timmar. göra mig fin för kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0