det finns en person som jag skulle göra allt i världen för

vi har en deal. från och med nu ska jag leva i nuet. skita i listor och planering och längta och sakna och leva nununu. det vill man ju såklart inte göra ensam. så varför inte ett husdjur? en firre. en fet och snäll herkules. för tillsammans är man ju mindre ensam. några frågor bara;

1.  finns det tjej och killfiskar?
2.  kan en fisk förfrysa? isåfall vilken temperatur är lungan?
3.  köper man en bebisfisk som växer eller en fet dirr?
4.  hur ofta behöver dom mat?
5.  ska man ha ett speciellt vatten eller tar man från kranen?
6.  kan man lämna den när man åker iväg?
7.  hur länge lever dom?
8.  blir man ledsen när den dör?
9.  vad är det i fiskmat?
10.kan den leva utan en bubbelmaskin?

Kommentarer
Postat av: Fribbe

Det kanske är bäst om du inte köper en fisk..

2011-01-26 @ 11:02:14
Postat av: mix

aotch.. jag måste ju fråååga så jag kan bli proffs på firrar juuuu!

2011-01-26 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0