kollar du på bollis? alltså. alla gör det ibland.

vi krigade upp i gryningen för att ta vara på dagen. tro mig, det är inte värt! förstår inte varför människor skulle utsätta sig för att ställa klockan på elva? helt sinnessjukt. (som att dom har psykiska problem, nivet alla som gör fel har ju nån störning i huvudet. bara inte på papper.) men om vi bortser från idioter var det en värd dag. plockade med mig två tidningar plus två par glasögon från forum. så nu sitter jag och pååsar lite casual medan jag läser. mickan glasögonormen liljedahl kommer vara jag framöver. coooolt. och ikväll ska vi kolla på the one and only mr depp. tror jag iallafall. så himlahimlahimla superduperextraawesome med vit helg. tjohooooooooo. för det är ju inte som att jag ens vill gå ut eller så.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0