everyday is like sunday

whaaaats coocking? jag dissar elton john och diggar the smiths på högsta volym istället medans jag gör mig fin för bio. japp, jag trotsar mina rädslor, det enorma sömnbehovet och inte minst MODDEN för bio. och ja, dagen är räddad. pappsing vet hur man gör mickis glad igen. har haft världens sämsta morgon och från och med ikväll säger jag hejdå till livet. inte som att jag går i ide, utan som att jag blir utbränd och går in i väggen till på måndag ungefär. det är svårt att gå upp när man brukar gå och lägga sig. kommer sakna jullov <3.

tycker vi behöver en lista över bra saker:
- nu har snart halva vintern gått.
- jag kanske får sovmorgon nästa helg.
- morrissey.
- jag tycker om min dator igen.
- sovsällskap hela jullovet.
- thaimat.
- igår fick jag tre dellicar som väntar på att ätas upp.
- det är inte jobbigt att gå upp om man aldrig har gått och lagt sig.
- hopp om bloggrundan. (inte ETT hopp. bara hopp.)
-
BTW har jag alltid VELAT säga att Fribbe är keff på att gästblogga. men det var en fin presentation och så.
puss.

Kommentarer
Postat av: Fribbe

Förlåt, ska försöka stava bättre i framtiden...

2011-01-06 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0