är det bara jag eller har snubben väldigt högt hårfäste?

hallå där bloggen!! livet är lite för bra för att chilla här just nu. två veckor sen studenten och fan vad det rockar. har festat, ölat, dansat, shottat, taggat, vinat, firat, varit med alla jag gillar mest, cyklat vilse, ringt för mycket, sovit för dåligt, gjort av med för mycket pengar, mått för dåligt, skitit i ångest och skrattat mest hela tiden. aa ni hajar, kaos osv. precis som det ska vara. det jag kommer ihåg är iaf grymt. citerar nationalteatern och säger att livet är en fest.
nu börjar jag känna mig sliten. har ont i hela kroppen men mest öronen och huvudet. har fått blåmärken av hemsläp, konstiga skrapsår, köttiga sår på fötterna, så röda ögon att jag trodde jag hade blivit vampyr ett tag och fantastiskt fina påsar under ögonen. men efter en hemmakväll, lite bra sömn, två/tre duschar och fyra liter vatten ska jag nog vara ok normal igen. piz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0