FYFAN VAD JAG ÄR BRA

i tisdags tog min bästa person studenten och jag var så glad för henne skull. igår var det min tur och det var den bästa dagen i mitt liv. detta har bla lett till:
- att jag har dygnat för första gången på riktigt
- har ett ständigt tjut i öronen efter flaken
- mitt rum är jävligt välstädat
- jag har sex st blåsor på fötterna
- och ont i hela kroppen
- det enda jag har ätit idag är godis
- jag lider av vätske/vitaminbrist
- jag är så trött att jag inte orkar kolla på play innan jag somnar
- halsont bigtime
- jag har sminkrester som vägrar gå bort
- det finns trehundra bilder på när jag grinar
- jag har massa fina blommor i mitt rum
- det luktar skitgott
- jag kan leva på rester från mottagningen hela helgen
- jag har fått supermycket fina presenter
(jag vill gifta mig med en filt) och jag tycker livet är så jävla bra just nu. rågillar alla som var med och gjorde dagen till det den blev, skulle ge allt för att göra det igen.
.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0