ja men så länge du inte får valkar på låren är det ju lugnt

Idag ska jag titta på världens bästa man på maximteatern tillsammans med min bästa. Efter det ska jag iväg och träffa andra fina, kommer bli så himla bra.

Och imorn är det eken, alltså uppstigning i gryningen. Att vänta tillbaks dygnet i förväg känns lite överskattat, får helt enkelt gå upp i chock imorn och hoppas på det bästa. Allt rockar ganska mycket just nu. Jag är faktiskt lite taggad på att spela handboll på äckliga leriga planer på gubbängsfältet. (kommer vilja ta tillbaks det där efter fem minuter i leran imorn!)


Kommentarer
Postat av: Johan Gasslander

Vad är grejen med era rubriker? :p

2011-06-20 @ 00:10:50
URL: http://howdoidisblogg.blogspot.com/
Postat av: mickis

du menar varför dom är så grymma?

2011-07-04 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0