kickar mitt beigea fodral ikväll igen. ELLER?

igår. började dagen med att kriga upp i gryningen för att kicka tvättstugan. stoppade inte lite random kläder och somnade om. vaknade tre timmar senare. lugnade ner mig med en groggbalkongen. lite frukost och solning på det så var man back on track. åkte in till stan för shoppingrunda med systeryster. slutade femhundra timmar senare (ungefär) med trettio omvägar för att gå hela västerlånggatan och inse att ben&jerrysglassen inte fanns kvar. men vad gör det, hemköp och skanstullsbron är ju mycket mysigare. kom hem för sent och svidade om och la på partymejken, igår var det ju johans tur att ta studenten och det skulle firas. och ja, fyfan vad han är bra. och full. fast mest full. han också. krigade mot myggorna och körde hinderbana light för att komma hem. träffade några fyllon på gp så jag fick sällskap <3 också. bra dag bra dag. nu återhämtar jag mig med spagetti (ja, var tvungen att googla stavning, trodde det var ett h med??), köttfärssås och kaffe. tror jag behöver mer kaffe.
jag <3 mat.

Kommentarer
Postat av: Johan Gasslander

Jag kan inte sluta undra vad som hände med tvätten??

2011-06-09 @ 14:28:07
URL: http://howdoidisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0