med fint sällskap blir det mesta rätt bra

Besvikelsen som uppstår när man frågar vad vi ska äta till middag, och får svaret att planen var att inte äta någon middag ikväll. WTF?!

 

Tur att det finns korv med bröd. Senaste dagarna har varit studentmottagningar, solning, rännande på stan efter presenter, badutflykter, pannkakstårtsätande, tränande, öldrickande och lite sånt. Igår var det även slutskiva. Bästa utgången på länge, sjukt värt! jag kom alltså hem klockan fem på eftermiddagen, idag. så stört bra var det! jag måste nog börja skriva dagbok (eller bli bättre på att blogga) så att jag kan komma ihåg vad jag gör. kommer ju inte ens ihåg vad som hände för en kvart sen liksom. att ta studenten var verkligen det bästa som hänt på väldigt väldigt länge. jag gillar att linda är tillbaks på behörigt avstånd nu också, det var på tiden! nu är det enda som saknas lite fler bra utgångar, någon form av rutiner, mat i mitt kylskåp(!!!!) och en hel del sömn. kommer behöva några dagar för att återhämta mig. imorn kommer min bror hem, då kanske vi kan lyckas fixa fram lite normal mat i alla fall. annars fungerar nattmacka i form av rester från studentmottagning ganska bra det också. framför allt cupcakes. helt ok liksom<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0