öh du skulle inte kunna köra en liten omväg och lämna oss?

alright. uppdateringen har fått lida pga en dödlig sjukdom som dragit in över min personliga bubbla. efter sisådär två veckor är jag på gång igen. fit for fight. så nu kör vi. bloggen och jag. jag och bloggen. tro mig, dethär kan bli bra. jag känner det på mig.
annars så. studentskiva igår. låt mig säga att det var grymt. jag var taggad efter två veckors isolering. astaggad. sällskapssjuk. framförallt jävligt snygg. glad. kickade zorromasken. synd att den försvann bara. frida var världens sötaste pippi. det hela resulterade i illamående och trötthet idag. och lite flashbacks. krigade till skolan för utvecklingssamtal och samhälle. så att. känner mig pigg. fräsch. söt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0