min rumpa är NAJS!

FÖRST AV ALLT vill jag säga: GREKLAND VAR GRYMT. typ bästa jag gjort. asfantastiskt! trots sandsäck till kudde varannan natt, brännskador på ca 97% av kroppen (obs samtidigt!), en jävla massa blickar på mina bröst och en smärre breakdown på vägen hem. det vägdes lite upp av sol, 30 graders värme, TERASSEN <3, fanta och nötter (tyyyp på terassen?) sandstrand, souvlaki, tequila utan citron, efterrätter osvosv. och glömde nästan: bra sällskap också. hehehe. skulle på riktigt göra vaaad som helst för att åka igen.

anyway, orkar inte köra "åh länge sen bloggen blablabla.." befinner mig "mellan två jobb" för tillfället, så som ni säkert förstår är det rätt många bollar i luften osv. en hel del att stå i här hemma. bra att ni förstår.
har förresten GLÖMT att gratta hanna här på bloggen! om det är någon speciell person (typ en vän) (eller kanske kungen?) så brukar ju det nämnas här. så jag gör det i efterskott. den 11 september var det iallafall och hon är den bästa jag vet. om jag kunde skulle jag köpa en jälva ö till henne. men det kunde jag inte så hon fick en väska. (obs en jävligt snygg väska!)
andra viktiga saker som har hänt senaste tiden:

- jag har inlett en vit månad. (för att förtydliga: ingen alkohol) (får alltså har hur mycket sex som helst)
- jag har hittills FÖLJT DETTA.
- har bestämt att jag ska vara singel året ut. (behöver mer egentid osv)
- har även passerat 50-kilosstrecket. (är en pendlare)
- jag har bakat cupcakes och LYCKATS. (dom smakade ju bra!)
- har kollat igenom fridas bildarkiv från sommarn och skrattat så jag grät. VILKEN JÄVLA SOMMAR.
- och det VIKTIGASTE: jag har blivit FÖRKYLD. åh såndär typisk jävla höstsnuveskit. så nu äter jag glass och tycker synd om mig själv och hoppas att det ska gå över tills imorn.
.
bjuder på en casual cool pic så ni har nåt gött att drömma om:
.
ÅH VILL TILLBAKA!! började sakna som fan nu bara för att jag la upp denna. buhuhuhuh.

Kommentarer
Postat av: Johan

" jag har inlett en vit månad. (för att förtydliga: ingen alkohol) (får alltså har hur mycket sex som helst)

- jag har hittills FÖLJT DETTA."



Följt det första eller det andra?

2011-09-21 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0